AdatmódosításRendeléseim
Regisztráció
Facebook regisztráció
Elfogadom az ÁSZF-et
Feliratkozok az amigep.hu hírlevelére
Regisztráció
Elfelejtett jelszó
Kérjük adja meg az email címét, amivel regisztrált, és küldünk Önnek egy jelszó emlékeztető üzenetet.
Emlékeztető küldése

GYIK

Milyen webáruház az amigep.hu?


Az amigep.hu webáruházban elektromos kéziszerszámokat, szerszámokat, szerszámkészleteket és egyéb tartozékokat lehet vásárolni. Folyamatosan bővülő árukészlettel, rendszeres akciókkal várjuk a kedves érdeklődőket.


Kötelező-e regisztrálni ahhoz, hogy vásároljak?


Nem kötelező, Ön regisztráció nélkül is leadhatja a rendelését, akár telefonon is. Elérhetőségeinket az Elérhetőségek menüpontban találja.

Miért regisztráljak és hogyan tudok regisztrálni?


Regisztrált felhasználóként a rendelés folyamata jóval gyorsabb, mivel nem kell kitölteni újra a vásárláshoz szükséges adatokat. Amennyiben hírlevelünkre is feliratkozik, akkor elsőként értesülhet akcióinkról.

A webáruház tetején a piros színű regisztráció gombra kattintva lehet regisztrálni. További, a vásárláshoz szükséges adatokat bejelentkezett állapotban a webáruház tetején levő profil gombra kattintva lehet megadni, vagy a rendelés véglegesítésekor

Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?


A webáruház tetején a narancs színű bejelentkezés gombra kattintva felugrik a bejelentkezési űrlap, aminek az alján az elfelejtett jelszó gombra kattintva lehet új jelszót kérni az utasításokat követve.

Nem kapok emailt a rendelésről, elfelejtett jelszóról, regisztrációról.


Ennek több oka is lehet: előfordulhat, hogy megtelt a postafiókja. Kérjük, ellenőrizze, mert a megtelt postafiók nem tud további emaileket fogadni.


Lehetséges, hogy a spam/levélszemét mappába került az email. Ha ott sem találja, akkor keresse ügyfélszolgálatunkat, és segítünk Önnek.

Valóban raktáron vannak-e a "Raktáron" jelzéssel ellátott termékek?


Igen, ezek a termékek a raktárunkban vannak, amit már a megrendelés napján átadunk a futárszolgálatnak, amennyiben a megrendelés délután 4 óráig megérkezik. Külső raktáron levő termékek esetében a várható szállítási idő 6-7 nap.

Vissza lehet-e mondani, vagy módosítani lehet-e egy megrendelést a leadása után?


Kérjük ilyen irányú szándékát minél hamarabb jelezze ügyfélszolgálatunkon. Kollégáink tájékoztatni fogják Önt a rendelés állapotáról és a további teendőkről.

Hogyan jutnak el hozzám a megrendelt termékek?

Webáruházunk házhozszállítja a megrendelt termékeket. Kérjük, a házhozszállítás esetleges díjáról tájékozódjon a Szállítási feltételek menüpontban.


Mikor kapom meg a csomagot?


Ha átadtuk a futárszolgálat számára a csomagot, akkor Ön emailben vagy sms-ben megkapja a futárszolgálattól a csomag követéséhez szükséges azonosító kódot.


A kiszállított csomag sérült, hiányos, mit tegyek?


A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében, jegyzőkönyvben kerül rögzítésre. Kérjük, hogy a csomag tartalmát az átvételt követően még a futár jelenlétében ellenőrizze!

Milyen módon lehet kifizetni a vásárolt termékeket?

Jelenleg utánvéttel lehet a futárnál készpénzben fizetni.

Hány év garancia jár a megvásárolt termékekre?

Jótállást vállalunk az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet alapján a webáruházban forgalmazott termékekre. Kérjük, a részletekről tájékozódjon a Garancia és szerviz menüpontban.

Mit tegyek, ha elromlott a garanciával rendelkező termékem?

A garanciális szervizeléssel kapcsolatban kérjük, hogy tájékozódjon a Garancia és szerviz menüpont Szerviz bekezdésében.


Panaszom, észrevételem van, mit tegyek?


Kérjük, hogy ilyen esetben forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. Az ügyfélszolgálat elérhetősége az Elérhetőségek menüpontban található.